Pakket niet ontvangen?
U verwacht een pakket van Backshop, maar deze is nog niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar geen zorgen. Check eerst de onderstaande punten:
Check de Track & Trace code van het pakket
In de verzendbevestiging vindt u de Track & Trace code. Controleer of het tijdvak van de levering mogelijk is verschoven door de transporteur. Het kan zijn dat een bezorgmelding via ons of GLS in uw spambox is terechtgekomen. Check deze ook even..
Check het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat u hebt ingevuld?
Check uw brievenbus
Heeft u een Niet thuis-bericht ontvangen? Mogelijk is uw pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland. Mocht u dan alsnog geen pakket ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Ik ben niet tevreden over de bezorger. Waar kan ik een melding maken?
Maak een duidelijke klachtomschrijving en neem contact op met onze klantenservice.