Terugbetalingen & overige vragen
U heeft uw ergonomische product geretourneerd?
Geen zorgen, we betalen u natuurlijk netjes terug.
Hoe betalen we u terug?
Hoe wij u terugbetalen ligt volledig aan op welke manier u hebt betaald.
Heeft u met iDEAL betaald? Dan boeken wij de betaling terug op uw rekening. Wanneer u met een creditcard hebt betaald en u heeft de volledige bestelling geretourneerd, dan storten we het bedrag terug op uw creditcard. Heeft u maar een deel van de bestelling retour gestuurd? Dan storten we het geld naar een door u opgegeven bankrekeningnummer. Wanneer uw rekeningnummer niet bekend is, vragen we u vriendelijk deze aan ons door te geven.
Waar kan ik de status van mijn terugbetaling vinden?
De status van de terugbetaling kunt u helaas niet ergens terugvinden, maar we verzekeren u dat de betaling binnen 3 werkdagen na afhandeling van de retourzending is gedaan.
Ik heb geen terugbetaling ontvangen.
Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op uw rekening staat. We betalen altijd 3 werkdagen na afhandeling van de retourzending. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op uw rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.