Bestelling wijzigen of annuleren
Bent u iets vergeten? Of heeft u te snel besteld en zijn er nog vragen over het bestelde product of ergonomische oplossingen? Neem dan direct na het bestellen of de eerste mogelijkheid in de ochtend contact met ons op.
Zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft, kunnen we deze direct voor u wijzigen of annuleren.
Is het pakket al onderweg? Dan kunt u bij aflevering door GLS, de bestelling actief weigeren. Geef aan de chauffeur door dat u het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen we contact met u op om tot een oplossing te komen. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos.
Heeft u het pakket al geaccepteerd? Heeft u het pakket wel bij de chauffeur van GLS geaccepteerd dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. We overleggen samen wat we voor u kunnen doen.
Wilt u na levering het product retourneren of ruilen? Dat kan uiteraard binnen normale condities en onze leveringsvoorwaarden. Klik hier voor een overzicht wat u moet doen als u wilt omruilen of terugsturen binnen 15 dagen na aanschaf.